DOI: https://doi.org/10.18523/2618-0537.2019.2.113-116

Тема любові у творчості Ж. Гріна

Aneliya Polshchak

Анотація


Стаття аналізує особливості відображення любові у творах Ж. Гріна, одного із найяскравіших представників французького «католицького відродження». Брак близькості в особистих взаєминах характерний для грінівських героїв у різних стосунках – як у родині, так і в романтичному їх різновиді. Аналіз причин такого підходу до зображення любові приводить до розуміння бачення автором боротьби за щастя героїв у контексті прагнення людини до абсолюту, досконалості божественної любові. Однак у Гріна все ж можна зустріти приклади гармонійної людської любові, яка не є ідеальною, проте самим своїм існуванням дає надію на перемогу доброго начала у людині.

Ключові слова


особисті взаємини; щастя; близькість; прагнення абсолюту; релігійні переконання

Повний текст:

PDF

Посилання


Fowlie, W. (1948). Mauriac’s Dark Hero. The Sewanee Review, 56 (1), 39–57.

Green, J. (1927). Adreinne Mesurat. Paris: Plon.

Green, J. (1975). Oblomky (N. Zharkova, Transl.). Moskva: Khoudozhestviennaya literatoura. Retrieved from http://royallib.com/book/grin_gyulen/oblomki.html [in Russian].

Green, J. (1992). Polnoch (V. Phedorov, Transl.). Moskva: Radouga. Retrieved from http://royallib.com/book/grin_gyulen/polnoch.html [in Russian].

Ignatius, M. (1972). Julien Green as Novelist of Love. The Bulletin of the Rocky Mountain Modern Language Association, 26 (2), 47–51. doi:10.2307/1346501.

Mercer, L. M. (1961). Les alienes de Julian Green: Thesis presented in particular fulfillment of the requirements for the degree of Master of Arts. Montana. Retrieved from https://scholarworks.umt.edu/etd/2829.

Roux, A. (2014). Présence, formes et enjeux du démoniaque dans le roman catholique de l’entre-deux-guerres (François Mauriac, Georges Bernanos, Julien Green): thèse pour obtenir le grade de Docteur. Littératures. Spécialité Littérature française. Université Paris-Est.






Copyright (c) 2020 Aneliya Polshchak

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.