Зміст
Статті
Образи гріхів і спокус у богородичних оповіданнях Афанасія Кальнофойського, Іоаникія Галятовського і Димитрія Туптала | |
Olha Dubyna | 3-8 |
Топос печери як модель множинного простору в середньовічній літературі (на основі Києво-Печерського патерика) | |
Tetyana Kalytenko | 9-13 |
Світ символів Григорія Сковороди у збірці «Сад божественних пісень» | |
Mariya Lynnyk | 14-19 |
Сотеріологічні мотиви «Науки в неділю перед Різдвом» Леонтія Карповича | |
Olha Maksymchuk | 20-24 |
Жанрова та ідеологічна пам’ять ландшафтів в українських середньовічних ходіннях до раю | |
Olena Peleshenko | 25-37 |
Між релятивністю й абсолютом | |
Vira Ageyeva | 38-43 |
Стосунки з Богом у поезії Миколи Вінграновського | |
Svitlana Bohdan | 44-48 |
Історії Інших у ліриці Мар’яни Савки | |
Iryna Borysiuk | 49-57 |
Бароковий код у поезії Олега Лишеги | |
Daryna Voronovska | 58-61 |
Екокритичний аспект дикості у поетичному циклі Олега Лишеги «Снігові і вогню» | |
Tetiana Hanzha | 62-65 |
Художня література, кіно і пісні в інтертексті роману С. Оксеника «Вбивство п’яної піонерки»: кодифікація ретрочасу | |
Ludmyla Danylenko | 66-69 |
Кіно у творчості Василя Герасим’юка | |
Myroslav Laiuk | 70-73 |
Космополітизм: українська версія | |
Ivan Lysyi | 74-86 |
До історії цензури в українській літературі 1920-х років | |
Oksana Pashko | 87-96 |
Національно-культурна ідентичність у щоденникових записах Олександра Довженка | |
Olha Poliukhovych | 97-103 |
До проблеми ідентичності в романі «Фелікс Австрія» Софії Андрухович | |
Kateryna Tolkovets | 104-109 |
Символіка образу пса у прозі Сергія Жадана | |
Snizhana Umanets | 110-113 |
Релігійні виміри сучасної літератури фентезі | |
Sviatoslav Piven | 114-120 |
Тема віри у творчості Ф. Моріака | |
Aneliya Polshchak | 121-125 |
Класики і романтики: спроба саморецензії | |
Borys Shalaginov | 126-134 |
Оповідка: від ритуалу до метажанрових новацій | |
Mariya Shuvalova | 135-142 |
Ритуально-міфологічний субстрат у романі Ґ. Майрінка «Ґолем» | |
Larysa Yatchenko | 143-147 |